POLITYKA PRYWATNOŚCI

Szanując prawo do prywatności pragniemy zadeklarować, że pozyskane dane przetwarzamy zgodnie z krajowymi i europejskimi przepisami prawa oraz w warunkach zapewniających ich bezpieczeństwo, czyli ich poufność, dostępność, integralność i rozliczalność prowadzonych działań. Chcąc zapewnić transparentność realizowanych przez siebie procesów przetwarzania danych, przedstawiamy obowiązujące w Spółce zasady ochrony danych osobowych, ustanowione na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”).

 

  1. Kto jest Administratorem Państwa danych osobowych?

 

Administratorem Państwa danych jest spółka celowa (dalej: „Spółka”, „Wynajmujący” lub „Administrator”) będąca właścicielem interesującego Państwa lokalu. Dane Wynajmującego wyświetlają się w zakładce „Kontakt” po dokonaniu wyboru interesującej Państwa inwestycji. Spółki celowe posiadają siedzibę w Warszawie (00-032) przy ul. Przeskok 2.

 

  1. Czy Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych?

 

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, można się kontaktować pod adres [email protected] bądź pisemnie na adres siedziby Spółki wskazany w pkt I powyżej.

 

  • Jaki jest cel, podstawa prawna oraz okres przetwarzania Państwa danych osobowych?

 

Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe w następujących celach:

Cel przetwarzania danych osobowych Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Okres  przechowywania lub przetwarzania danych osobowych
Obsługa zapytań przesłanych za pośrednictwem formularza kontaktowego  zamieszczonego na stronie funduszmieszkan.pl art. 6 ust. 1 lit f) RODO

prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zapewnieniu komunikacji, udzieleniu odpowiedzi na przesłane zapytanie

Okres niezbędny do obsługi zapytania
Weryfikacja czynszowa potencjalnego najemcy art. 6 ust. 1  lit b) – czynności zmierzające do zawarcia umowy

art. 6 bust. 1 lit. f) RODO

prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zweryfikowaniu zdolności finansowej potencjalnego najemcy

Do czasu zawarcia umowy
Prezentacja lokalu art. 6 ust. 1 lit b) – czynności zmierzające do zawarcia umowy

art. 6 ust. 1 lit f) RODO

prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zaprezentowaniu potencjalnemu najemcy lokalu, którym jest zainteresowany

Do czasu zawarcia umowy bądź rezygnacji z jej zawarcia
Ustalenie, dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na dochodzeniu roszczeń przez Spółkę lub obrony przed roszczeniami

Przez czas trwania postępowań w zakresie dochodzonych roszczeń, tj. do czasu ich prawomocnego zakończenia, a w przypadku postępowań egzekucyjnych do czasu ostatecznego zaspokojenia dochodzonych roszczeń.
Kontakt poprzez wykorzystanie numeru telefonu lub adresu e-mail w celu np. potwierdzenia spotkania, odwołania terminu spotkania art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na utrzymywaniu komunikacji z potencjalnym najemcą/najemcą

Do czasu zawarcia umowy, a następnie okres jej trwania bądź rezygnacji z jej zawarcia

 

Ww. okresy przetwarzania danych mogą być przedłużone w przypadku, gdy ich przetwarzanie będzie niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.

 

  1. Z jakich źródeł pozyskujemy Państwa dane osobowe?

 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa.

 

  1. Komu udostępniamy Państwa dane osobowe (odbiorcy danych)?

 

Dane osobowe przetwarzane w ramach świadczonych przez nas usług mogą być udostępniane:

  • organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
  • podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie, w szczególności: dostawcom zewnętrznych systemów teleinformatycznych wspierającym naszą działalność, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy ze Spółką i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami,
  • spółce PFR Mieszkania S.A. („PFRM”) – Właścicielem nieruchomości podlegającej wynajmowi i administratorem danych najemców jest spółka celowa, jednakże obsługą najemców nieruchomości w imieniu spółki celowej zajmuje się na podstawie stosownej umowy, w tym umowy powierzenia przetwarzania danych PFRM.

 

Państwa dane osobowe udostępnione nam w związku z korzystaniem z naszych usług, nie będą przekazywane do państw trzecich tj. państw spoza Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

  1. Czy podanie danych osobowych jest dobrowolne?

 

Podanie przez Państwa danych w formularzu kontaktowym jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do podjęcia z Państwem kontaktu na Państwa prośbę bądź udzielenia odpowiedzi na przesłane przez Państwa zapytanie dotyczącego interesującej Państwa inwestycji, a także dalszej komunikacji w tym umówienia spotkania.

 

  • Jakie prawa przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych?

 

Spółka umożliwia Państwu skorzystanie z poniższych praw:

  1. dostępu do treści danych – jesteście Państwo uprawnieni do uzyskania dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopii. Ponadto, przysługuje Państwu prawo uzyskania informacji dotyczących w szczególności celu przetwarzania, kategorii przetwarzanych danych, informacji o odbiorcach, planowanym okresie przechowywania Państwa danych oraz przysługujących Państwu prawach,
  2. sprostowania danych – jeśli Państwa dane, które przetwarzamy są nieprawidłowe, przysługuje Państwu prawo żądania niezwłocznego sprostowania danych Państwa dotyczących. Ponadto, w przypadku gdy posiadane przez nas dane są niekompletne, przysługuje Państwu prawo żądania ich uzupełnienia,
  3. usunięcia danych – jeśli Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane bądź wniesiecie Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych, a jednocześnie nie zachodzą nasze nadrzędne, prawnie uzasadnione interesy, a także w sytuacji, gdy uznacie Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo żądania ich usunięcie w całości lub w części. Prawo to jednak nie dotyczy danych w zakresie, w jakim są niezbędne do dochodzenia, ustalenia lub obrony naszych roszczeń bądź wywiązania się przez nas z prawnego obowiązku ich przetwarzania lub przechowywania wynikającego z obowiązującego prawa,
  4. ograniczenia przetwarzania danych – jeżeli Państwa zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Państwa temat bądź przetwarzamy je bezpodstawnie lub nie chcecie Państwo, żebyśmy je usunęli, bo będą Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, a także w okresie poprzedzającym wniesienie przez Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania danych – przysługuje Państwu prawo żądania, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania innych, uzgodnionych z Państwem działań. Pomimo skorzystania ze wskazanego powyżej prawa, możemy przetwarzać Państwa dane w przypadku ustalenia, dochodzenia lub obrony przysługujących nam roszczeń,
  5. przenoszenia danych – masz prawo uzyskać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego Państwa dane osobowe, a następnie żądać przekazania tych danych innemu administratorowi, jeśli Państwa dane są przez nas przetwarzane na podstawie Państwa zgody lub umowy z Państwem zawartej oraz jeśli dane te są przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
  6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją, możecie Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, jeśli przetwarzamy je w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Po złożeniu sprzeciwu nie będziemy mogli przetwarzać danych osobowych opierając się na wyżej wymienionych podstawach przetwarzania, chyba że wykażemy istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstaw do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń,
  7. wniesienia skargi do organu nadzorczego– jeśli uznacie Państwo, że przetwarzamy Państwa dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego, którym jest obecnie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

 

W przypadku skorzystania ze wskazanych powyżej praw, prosimy o skierowanie wniosku do Spółki. Jednocześnie informujemy, że wskazane powyżej prawa nie są bezwzględne i nie znajdą zastosowania w każdym przypadku przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.

 

Informujemy ponadto, że przed realizacją ww. praw mamy obowiązek zweryfikować osobę występującą z żądaniem, jako podmiot, którego dotyczą dane osobowe objęte wnioskiem.

 

  • Pliki cookies:

 

Możemy gromadzić Państwa dane za pośrednictwem takich technologii jak pliki cookie, które umożliwiają identyfikację przeglądarki lub urządzenia.

 

Pliki cookie (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu (komputerze, tablecie itp.) i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookie zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Cookie identyfikują dane komputera i przeglądarki używanych do przeglądania stron internetowych – pozwalają np. dowiedzieć się czy dany komputer już odwiedzał stronę. Dane pozyskane z cookies nie są w żaden sposób łączone z danymi osobowymi użytkowników tj. nie wpływają na sposób działania urządzeń końcowych, nie powodują zmian konfiguracyjnych w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach.

 

W ramach naszej witryny stosowane są poniższe rodzaje plików cookie:

Niezbędne pliki cookie: stosowane są do funkcjonowania naszej strony internetowej i nie mogą zostać przez nas wyłączone. Są one uruchamiane w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika, które są równoznaczne z prośbą o usługi, takie jak ustawienie preferencji prywatności lub wypełnianie formularza. Te pliki cookie nie przechowują żadnych informacji umożliwiających identyfikację użytkownika.

Okres przechowywania plików cookie wygląda następująco:

Nazwa Czas wygaśnięcia Kategoria
Cookie ControlPrefs
Cookie Control
web istnieje tylko w czasie trwania sesji przeglądarki sesyjny plik cookie, niezbędny do prawidłowego działania strony

 

Informacje o sposobie usunięcia oprogramowania z urządzenia końcowego użytkownika oraz zmianie ustawień dotyczących cookie znajdują się w przeglądarce internetowej użytkownika. Zazwyczaj przeglądarka internetowa (oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookie w urządzeniu końcowym użytkownika. Informacje dotyczące sposobu wyłączenia plików cookie możesz znaleźć na stronie określonej przeglądarki:

 

Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookie. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o  ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika strony.

 

  1. Jak dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych?

 

Spółka stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by Państwa dane osobowe były bezpieczne, w tym zabezpiecza dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych osobowych w Spółce zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne.

 

  1. Zmiana treści klauzuli informacyjnej:

Jesteśmy uprawnieni do zmiany niniejszej Klauzuli informacyjnej. Zmiana Klauzuli informacyjnej zostanie podana do Państwa wiadomości poprzez opublikowanie nowej wersji na Portalu Najemcy.

 

Niniejsza klauzula obowiązuje od dnia 20.03.2025 roku.